Trije ključni elementi dobre poslovne vizitke so
USTREZNA OBLIKOVNA PODOBA
Pri izbiri oblikovne podobe vizitke upoštevajte celostno podobo podjetja ali dejavnosti, s katero se ukvarjate, saj na ta način sporočate tudi vašo vizijo in namen poslovanja.
PREGLEDNE INFORMACIJE
Informacije na vizitki naj bodo jasno zapisane. Vključujejo naj vaše kontaktne podatke in osnovne podatke organizacije, v okviru katere se predstavljate. Poiščite primerno ravnotežje med količino znakov, da le ta ne bo delovala zasičeno.
TRAJNOSTNE POSLOVNE VREDNOTE
Naše vizitke so ročno izdelane po tradicionalnem postopku, starem več kot 400 let, v okviru katerega na ta način tudi ohranjamo kulturno dediščino in spodbujamo možnost razvoja lokalne ponudbe. Vizitka narejena je iz naravnih materialov in v kontekstu izdelave papirja iz invazivne tujerodne vrste japonski dresnik, predstavlja tudi izjemno prepoznaven primer dobre poslovne prakse ustvarjanja krožne zanke. To pomeni, da rastline, ki so okolju in zdravju škodljive, uporabimo v koristen namen, namesto, da jih po potrebni odstranitvi iz našega okolja predamo v sežig ali kompostiranje.
Vizitka je nepogrešljiv sopotnik pri sklepanju novih poznanstev in sodelovanj. Poskrbite, da bodo ta še bolj uspešna in izberite pravo zase.
V trgovino